• 21 dagen retourrecht
  • NL Gratis verzonden
  • Zeer ruim assortiment
  • Winkel in Roosendaal

Retour en garantie Surprise kookgerei

Klachtenafhandeling

Reclamatie en garantie
Surprise kookgerei kookwinkel Roosendaal is verantwoordelijk voor de door hem getoonde en geleverde produkten en de levering ervan. Wanneer het afgeleverde niet aan de overeenkomst beantwoordt zal Surprise kookgerei kookwinkel Roosendaal het ontbrekende alsnog afleveren, dan wel, naar zijn keuze, overgaan tot herstel of vervanging van het afgeleverde produkt. Wij kunnen u alleen helpen als het product bij ons is gekocht en als u een aankoopbewijs kunt overleggen. 

Aangezien wij officieel dealer zijn van de merken in ons assortiment wordt alle garantie volledig ondersteund door de fabrikanten/leveranciers.

Kitchenaid:

Alle herstellingen, revisies of inspecties worden via ‘Factory Service’ afgehandeld.

  • Voor alle herstellingen ( zowel in als uit garantie) via consumenten :
    Contacteer de Kitchenaid Consumentendienst op het gratis nummer 00800 3810 4026 of via mail : consumercare.be@kitchenaid.com.  Zij zullen u op de best mogelijke manier ondersteunen om zo snel mogelijk een oplossing te zoeken. Zij zullen ook de afhaling en levering regelen die zal plaatsvinden met UPS.

Bij vragen kunt u ons altijd bellen van di - za 10:00-16:00 uur.
Surprise kookgerei
Boerkensleen 1-A
4705 RL Roosendaal
Tel: 0165-767272

Retour
Wilt u een artikel naar ons opsturen om wat voor reden dan ook, neem dan altijd eerst contact met ons op. Verzendkosten voor retourneren zijn op eigen kosten als het een retour op eigen initiatief betreft, de heen verzendkosten blijven voor onze rekening. Wij kunnen u een retourlabel mailen op aanvraag met de volgende kosten:

  1. pakket NL €6,00 , traceerbaar maar geen verhaal mogelijk bij zoekraken, onderzoek starten is mogelijk
  2. pakket NL verzekerd €7,00 , traceerbaar, handtekening ontvangst en verzekerd tot €150,00
    Of u kunt het artikel met eigen gekozen transporteur retourneren. Wij vernemen graag welke keuze u wenst.

Wij sturen alle producten in een beschermende neutrale omdoos en verwachten ook dat u hem zo ook terug stuurt om de productverpakking te beschermen.

Retouradres:
Surprise kookgerei
Boerkensleen 1-A
4705 RL Roosendaal

Let op: Bij het retourneren i.v.m. onoplettendheid, bijvoorbeeld een onderdeel terwijl deze niet voor uw machine geschikt is terwijl duidelijk het type staat aangegeven dan worden de verzendkosten ingehouden bij terug betaling van het aankoopbedrag.

Afkoelingsperiode, 21 dagen retourrecht
Voor alle produkten geldt dat zij binnen 21 werkdagen door de consument kunnen worden teruggezonden naar Surprise kookgerei kookwinkel Roosendaal of kunnen worden teruggebracht. De produkten dienen ongebruikt te blijven en in de staat van aankoop te verkeren (indien mogelijk in originele onbeschadigde verpakking). Surprisekookgerei.nl zal het volledige aankoopbedrag vergoeden incl. de eventueel berekende verzendkosten bij bestellen, verzendkosten voor retourneren zijn op eigen kosten als het een retour op eigen initiatief betreft. Terugbetaling zal plaatsvinden binnen 3 dagen op de rekening waarmee betaald is. Wij adviseren de service handtekening voor ontvangst te gebruiken zodat u enige controle heeft over de retourzending

- retourneren bij omruiling van een verkeerd besteld artikel zijn op kosten en risico van de klant
- u hoeft bij ons geen retourformulier toe te voegen

Waarom bieden wij geen gratis retour aan?

U mag het geen goede service vinden dat wij geen gratis retour aanbieden.
U bent uiteindelijk alleen de kosten kwijt voor retour sturen. Voor die paar Euro heeft u thuis op de bank iets uit kunnen zoeken, is het voor u ingepakt, naar Postnl gebracht, door het distributiecentrum gegaan, door Postnl bij u thuisgebracht.
U heeft benzine en parkeergeld bespaard. Vervolgens komt bij een retour het pakje weer via het distributiecentrum en de postbode bij ons terecht waar het uitgepakt en administratief wordt verwerkt.
Wij vinden dit een hele goede service voor die paar Euro Toch? Uiteindelijk zijn wij ook de heen verzendkosten kwijt en hebben niets verkocht, zo delen we de kosten.

Modelformulier-voor-herroeping bij ons niet verplicht