Reclamatie en garantie
Surprise kookgerei kookwinkel Roosendaal is verantwoordelijk voor de door hem getoonde en geleverde produkten en de levering ervan. Wanneer het afgeleverde niet aan de overeenkomst beantwoordt zal Surprise kookgerei kookwinkel Roosendaal het ontbrekende alsnog afleveren, dan wel, naar zijn keuze, overgaan tot herstel of vervanging van het afgeleverde produkt. Wij kunnen u alleen helpen als het product bij ons is gekocht en als u een aankoopbewijs kunt overleggen.
Aangezien wij officieel dealer zijn van de merken in ons assortiment wordt alle garantie volledig ondersteund door de fabrikanten/leveranciers.
Retour
Wilt u een artikel naar ons retourneren, u kunt een retourlabel aanvragen via mail, meestal worden daarvoor gereduceerde verzendkosten berekend (€6,50).
Of u kunt het artikel met eigen gekozen transporteur retourneren. Wij vernemen graag van u als u iets retourneert.
Wij sturen alle producten in een beschermende neutrale omdoos en verwachten ook dat u hem zo ook terug stuurt om de productverpakking te beschermen. Het artikel moet zich in nieuwstaat bevinden, ook zonder gebruikssporen en vingerafdrukken.
Retouradres:
Surprise kookgerei
Boerkensleen 1-A
4705 RL Roosendaal
Let op: Bij het retourneren i.v.m. onoplettendheid, bijvoorbeeld een onderdeel terwijl deze niet voor uw machine geschikt is terwijl duidelijk het type staat aangegeven dan worden de verzendkosten ingehouden bij terug betaling van het aankoopbedrag.
Afkoelingsperiode, 21 dagen retourrecht
Voor alle produkten geldt dat zij binnen 21 werkdagen door de consument kunnen worden teruggezonden naar Surprise kookgerei kookwinkel Roosendaal of kunnen worden teruggebracht. De produkten dienen ongebruikt te blijven en in de staat van aankoop te verkeren, dus zonder gebruikssporen en vingerafdrukken (indien mogelijk in originele onbeschadigde verpakking). Surprisekookgerei.nl zal het volledige aankoopbedrag vergoeden incl. de eventueel berekende verzendkosten bij bestellen, verzendkosten voor retourneren zijn op eigen kosten als het een retour op eigen initiatief betreft. Terugbetaling zal plaatsvinden binnen 3 dagen op de rekening waarmee betaald is. Wij adviseren de service handtekening voor ontvangst te gebruiken zodat u enige controle heeft over de retourzending
- retourneren bij omruiling van een verkeerd besteld artikel zijn op kosten en risico van de klant
- u hoeft bij ons geen retourformulier toe te voegen
Waarom bieden wij geen gratis retour aan?
U mag het geen goede service vinden dat wij geen gratis retour aanbieden.
U bent uiteindelijk alleen de kosten kwijt voor retour sturen. Voor die paar Euro heeft u thuis op de bank iets uit kunnen zoeken, is het voor u ingepakt, naar de transporteur gebracht, door het distributiecentrum gegaan, door de transporteur bij u thuisgebracht.
U heeft benzine en parkeergeld bespaard. Vervolgens komt bij een retour het pakje weer via het distributiecentrum en de transporteur bij ons terecht waar het uitgepakt en administratief wordt verwerkt.
Wij vinden dit een hele goede service voor die paar Euro Toch? Uiteindelijk zijn wij ook verzendkosten kwijt en hebben niets verkocht, zo delen we de kosten.
Bij weigering van een bezorging worden altijd de werkelijke verzendkosten doorberekend.
Modelformulier-voor-herroeping bij ons niet verplicht